Lördag!

Och så var det lördag igen..
Gud vad dagarna går fort tycker jag!
Men det gör inte mig något, för ju fortare det går desto fortare är vi i bulgarien ;)

Igår och idag blev det jobb för min del..
Var dåligt med folk idag faktiskt.. var mer igår tycker jag.
Men det gick iaf :)
Men jag säger då det, det finns folk till allt verkligen! Uj uj..

Ikväll blir det lugnt för min del.. skönt de med ibland.
Funderar på att baka en kladdkaka nu.. det är gott :)
Blir nog en kopp kaffe till det sen.. är så jäkla trött.
Blir trött när jag sitter vid datorn med..

Ha en bra lördag alla :)

Puss & kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Madde

superbra jobbat idag med lurendrejaren!!! Bra att ni inte släpper taget så lätt utan kollar upp saker och ting, blir så trött.... tre butiker vet jag att han hade försökt med. Säkert är det fler!

Hur som helst, tack för idag,BRA GJORT, ha en go kväll. Emelie åkte precis supertaggad iväg till Pillan och en kväll på statt, hoppas det blir lyckat och att hon låter bli att shota.....

Hej och skål i ett glas kallt vitt! Kram M

2009-07-18 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0