Tågbiljett!

Hallå där :)

Ny dag med nya möjligheter :)
Idag är jag ledig.. inte gjort så mycket än så länge.
Har kollat på film, köpte "fullt hus igen" från jobbet igår, så idag la jag mig i soffan och kollade på den. Den var allt lite små rolig :)

Vad blir det idag då?
Jadu... Jag ska boka tågbiljett till Öland! det är ett måste! Blev ju fel förra gången jag trodde att jag bokade. Så nu får jag göra om, men det gör inget, för jag vet att jag kan komma undan billigare den här gången :)
Så blir nog att sitta här ett tag, det är inte bara att boka tågbiljett kan jag säga er! det tar sin lilla tid.
Sen efter det blir det väl att diska, sen cykla till kronhallen skulle jag tro.

Ha en bra dag :)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0