Är våren här?

Gud vilket underbart väder det har varit nu dom sista dagarna :)
Idag när jag cyklade till jobbet så var det redan 16 grader i solen :) och då var klockan 10.00 på morgonen :)
Så härligt! :)
Jag hoppas verkligen det håller i sig nu!
Men sån tur har man väl inte??
Jag måste köpa mig en vårjacka också, har ju ingen..
Har bara en väst, men det vet jag inte riktigt om jag vill gå i.

Har haft mycket att göra idag på jobbet, men jag tycker bara det är roligt :)
Ska jobba imorgon med, och det finns allt kvar att göra :)

Är hemma just nu..
Tänkte ta mig en dusch, har fixat med lite annat nu.
Har betalat min kusin så nu ska man till Göteborg i Maj :D
Kommer nog bli kanon kul !!! :D

Nästa vecka kommer min moster och kusin hit med :D
Snacka om att jag längtar till då!!
Min kusin har jag inte träffat sen jag tog studenten!! :O
Och min moster var här en vecka i höstas, men jag saknar henne lika mycket för det!
Så alla mina kära vänner, vi måste hitta på något roligt nästa helg när min kusin är här :D Det kan väl bli roligt?? :)


Jag längtar även till Lördag, då blir det fest!!
Har inte varit ute på en månad så jag hoppas verkligen det kommer bli kul!
Hos Erika kommer det nog vara kul iaf!! :D
Det är mycket jag längtar till nu märker jag :p

Ska vara hundvakt också, och det gillar jag med :D
Wiiee :D


Nej men nu blir det nog en dusch :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

göteborg i maj? va händer då för kul? :)

2009-04-06 @ 00:19:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0