Suck!





Har så grymt tråkigt just nu..
Som jag nämde i förra inlägget, är ju hemma nu och inte hos Tina, då blir det tråkigt :(
Men men... så är det.
Vill också flytta hemifrån känner jag nu...
Men går ju inte :(

Har så tråkigt så tänkte att jag skriver ett till inlägg, det är roligt att skriva så :)

Vet inte vad jag ska hitta på..
Ska nog gå ner och kolla om det finns något gått att mumsa på sen blir det nog att kolla på vänner :) Min favvoserie!! :)
Vänner gör så man blir glad om man är på dåligt humör, då är det bara att sätta på ett avsnitt så är det fixat sen liksom ;)

Känner mig lite nere just nu... vet inte varför...
Kanske för att jag har tråkigt och är trött??
Får hoppas att det blir bättre.

Nej ska väl ge mig nu..

Puss // Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

ja , men nu skriver ju jag varje dag vilket du inte gjort på sistone. ;P

2008-09-02 @ 22:59:52
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

2008-09-03 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0