Ny vecka med nya möjligheter

Så sant så sant...

Ny vecka har börjat, igår jobbade jag, åkte hem till Tina på en gång för vi hade fått våra studentbilder som vi har framkallat från internet :) dom blev jättebra! lagade mat och sen käkade den (självklart) ;) Det blev chickenbits :P mums!
Efter det gick vi över till Emelie som har flyttat in i huset bredvid Tina :) Jättemysigt! Där var även Ellinor när vi kom, sen efter en stund kom Anna och Wall med :) trevligt trevligt. Tog en kopp Te och bara pratade :) Sen gick jag in till Tina igen för att sova :)

Idag gick jag upp 08.30 för att duscha :)
Sen gjorde jag iordning mig för jobbet...
Hände inget speciellt där så behöver inte skriva något om det ;)

Åkte hem direkt efter jobbet.
Har bytt sängkläder och plockat upp lite i rummet :)
Men det är fortfarande stökigt, men inte lika mycket :)
Jag har det lite myspys i rummet nu faktiskt, har tänkt 6 stycken ljus :)
Jättemysigt verkligen, sitter här i lugn och ro och bara njuter! Hur skönt som helst.

Nu om något helt annat...

Många kanske tycker att jag är mycket hos Tina, och jag kan ju säga att det är jag med!
Men som sagt, Vi är bästa vänner och jag tycker det är grymt skönt att komma hem till henne för det är såååå lugnt!
Här hemma har man brorsan och mamma. Absolut inte samma sak då.
För om man vill vara ifred och få lugn och ro så måste man stänga in sig i sitt rum, hos Tina behöver man inte det. Där är det lugnt jämt, plus att vi trivs bra ihop och vi har alltid roligt ihop :)
När man är hemma så kanske man får tråkigt och inte har något att göra, då tråkar man ju bara.
När man är hos Tina så får man aldrig den känslan, för man har aldrig tråkigt med henne!
Så nu vet alla hur det är med det ifall det är någon som tycker att jag är hos henne så mycket :P

Vad ska man göra imorgon då när man är ledig?
Hmm...
Vet inte, får se vad det blir..

Ni får ha det så bra allihopa :)


Puss på er ;)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: linnea

ja men visst är det! :D är ju duktigare än dig nu som va på mig och tjatade så ;P <3

2008-09-02 @ 21:09:43
URL: http://liineasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0