Gårdagen, Måndag

Japp, tänkte skriva om min Måndag, hann aldrig skriva någon blogg igår så därför gör jag det idag :)

Jobbade igår från 10.30 - 18.

Efter jobbet så åkte jag hem, käkade mat och sådär.
Sen åkte jag till Tina.
När jag kommer in genom dörren så ser jag först Tina och hennes mamma så hälsar på dom, sen ser jag Ellinor så blir helt chockad och hälsar på henne, sen så kommer Catte bakom Ellinor så fick hälsa på henne också :P så det blev många "Hej" när jag kom :P haha :D Men visste inte att någon skulle vara där så blev så chockad :P
Tinas mamma hängde med oss en stund :P haha.
Det var som Tina sa igår kväll när jag hade kommit hem, när man var 14 så skulle man ALDRIG ha velat ha sin mamma i rummet om man hade kompisar, och idag så kan hon sitta och umgås med oss liksom, faktiskt sant!
Efter ett tag åkte Tinas mamma, men vi satt och pratade fortfarande och kollade lite på tv. Tog en kopp te och Ellinor tog Kaffe :) fick bullar med :) mums. Riktigt mysigt faktiskt :)
Sen drog Ellinor så då var det bara jag och Catte kvar med Tina.
Catte blev jättesugen på att kolla lägenheter på internet så vi gjorde det en stund :)
Sen klockan 22 kom mamma och hämtade mig så då åkte Catte med oss :)
Mysig kväll men var sååå trött efter jobbet :P Men gick ändå :)

Gjorde inte så mycket mer igår ;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0