Fredag

Idag skulle Tina till vårdcentralen 10.15 så jag följde med henne som stöd ;)
Hon har haft nageltrång i båda hennes stortår, och det har hon haft ett tag nu utan att det har gått över, så därför fick hon en tid på vårdcentralen. Hon blev inlindad på båda tårna och ska gå så hela helgen nu :) haha helt söt :P Men hoppas på att det går över för henne, jobbigt när det är infekterat och allt =/ Sen efter vårdcentralen så gick vi och handlade lite på Willys sen cyklade vi hemåt :)
Blev att sova en stund för båda var så trötta, skönt med en tupplur sådär tycker ja :)

Blev ett missförstånd förut mellan oss och Emelie.
Tina och jag skulle komma over till henne och käka smörgåstårta :P
Vi trodde hon skulle höra av sig när vi kunde komma, och hon trodde att vi skulle bara komma :P
Så hon hade väntat och vi hade väntat ;)
Så det blev inget med det eftersom hon skulle börja jobba klockan tre ;p

Sen skulle Tina iväg och spela match, så jag cyklade hemåt till mig.
hade fått hem mina kort idag :D:D
Dom får duga :)
ska skicka iväg dom på söndag :) kul :)

Skulle egentligen till Emelie ikväll, men hon har inte hört av sig än... =/ så får se hur det blir.

Ska in i duschen nu i alla fall, sen får vi väl se vad det blir.

har köpt kina snack (vilket jag älskar) som jag ska mumsa på sen :P
Ska även kolla på Humor från tv4 som mamma har köpt :) kul :D

Ska jobba imorgon :)
Ska bli kul att se allt nytt som har kommit :)

Puss på er

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0