Ny vecka..

                                        OjOjOj loggan på Tinas tröja :)


Och så var det måndag igen, tiden går fort.
Men det är bra, för då går det fortare till min födelsedag ;) haha :P

Idag gick Tina och jag upp 10.30..
Hon skulle till skolan och jag skulle jobba.
Så jag tänkte duscha på morgonen, men när jag väl skulle gå in i duschen så märker jag att det inte kommer något varmvatten! jahopp, då var det ju inget att göra med det... så fick vara skitig idag på jobbet :P Emelie smsade mig också och frågade ifall det fanns varmvatten här, för hon hade inte heller det :P
Men det gick bra att vara skitig på jobbet idag i alla fall :P

När jag kom till jobbet så sa Niina att det står något på bordet nere i personalrummet.
Så jag gick ner dit och kollade, och då står det en sparburk och sen ett kort där det stor grattis till körkortet :) och sen låg det lite mynt i burken också :P jättegulligt av dom :) Tack så mycket :)

Senare på dagen så kom Emelie (Maddes dotter) och lite senare så kom Tina också..
Vi fikade lite (madde hade köpt gott fikabröd eftersom jag har tagit körkort) och vi pratade en stund med :)
Sen gick Emelie och Tina på stan en stund, så jag fortsatte jobba :P När dom kommer tillbaka så har dom med sig en påse från hm, fast dom skulle kolla på skor :P Och i påsen så låg det en jacka som jag har velat ha jättelänge!! Skitungar är dom :P blev jätteglad :D:D den fanns ju inte i min storlek när jag kollade i lördags, men antagligen är det någon som har lämnat tillbaka den, och då var det i min storlek :P Så nu har jag äntligen en jacka :)

Så dagen har varit bra :D så imorgon ska jag försöka hitta en sjal som jag kan ha till jackan :) hoppas jag hittar någon som passar :)

Imorgon får vi nog hem bilen!! då ska jag ut och köra!! någon som hänger med? ;)

Tänkte lägga in lite bilder här nedanför på presenten som jag fick och kortet :)
Och även på Belse och Tinas tröja där våran oj oj oj logga finns på ;) skitsnygg ;)

Ha det så bra :)

// Jenny :)

       
 Presenten från jobbet :)                                                 och så kortet :)



          
Belse tyckte musen var väldigt intressant :P                     Belse är så söt så :)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaaa, jesper är en kille ;) får prata om det nån dag när vi ses ;P JAG VILL MED OCH ÅKA!! imorgon? :D

2008-10-21 @ 19:48:14
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0