Om min dag igår :)

Tänkte berätta om min dag igår :)

Först så åkte jag till jobbet, och där fick jag en stor blombukett från alla :) hur fin som helst!! tack så mycket :D
sen jobbade jag till fyra, gick in på willys och handlade lite fikabröd, träffade My där och så :)
sen cyklade jag hem, och då var inte brorsan och mamma hemma, men dom var till tippen så dom skulle komma snart. Så jag började göra ordning fika, satte på kaffe och så :) sen kom dom :P vi fikade, sen efter fikat så fick jag paket :)
Av mamma så fick jag träningskläder (shorts, t-shirt och strumpor), vantar, Lilla fridolf och en dvd spelare :)
Sen fick jag pengar också från min moster och kusin :) och pengar från mormor :)
Av brorsan så skulle jag få något idag sa han ;) vi får väl se med det :P ;)
När jag hade varit hemma en stund så drog jag till Tina.
Där började vi ställa fram fika och sådär :)
Sen kom alla :)
Av Erika, Murra, Blirren och Wall så fick jag ett jättefint halsband med ett hjärta på!! satte på mig det direkt för jag tyckte det var så fint! jag fick även blommor av dom och ett grymt fint kort :P kossa på ju ;) alla som inte vet så är det så att jag gillar kossor, samlar på dom ;)
Av Anna så fick jag en stor nessesär (stavning?) hur bra som helst, sen två ljuslyktor och ljus till :) sen armband också :) hur fint som helst alltihop :) Och av Catte så fick jag ett ljus som lukta grymt gott! och på ljuset så stod det jättefint. typ till en speciell person, sen stod det massa :)
Och av Tina så fick jag en sån där me to you nalle! och nallen har en t-shirt på sig som det står speciel friend! jättegulligt :D
Så jag vill bara säga tack till alla som gav mig så fina presenter och som gjorde min dag igår så underbar <3<3<3 NI är bäst!!!

Vi satt och fikade länge igår, dom sista gick typ tolv från Tina igår kväll :P
Men det var riktigt trevligt, vi pratade och bara umgicks :) så mysigt så!

Och till helgen kommer pappa hem :)
Ska gå ut och äta med honom då :) <3
Ska bli kul och träffa honom!

nej nu måste jag börja göra ordning mig :P
Ska ju jobba :P
börjar tolv ;)

Puss och kram

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0