Äntligen Fredag :)

Jaa äntligen är det fredag :)
Skönt faktiskt :)
Har jobbat idag, till två bara, så det var riktigt gött faktiskt :)
Gick in på hm och provade några tröjor efter jobbet, sen gick jag och handlade på willys och träffade My :) pratade lite med henne och så :) hon skulle ju fråga något men hade glömt bort vad, så man blev ju lite nyfiken :P Men någon gång kanske jag får veta vad det var ;)

Idag efter jobbet så har jag inte gjort så mycket, Tina och jag har bara tvättat :P
Inte så intressant kanske :P
Men nu vet jag hur man gör i alla fall med dom här tvättmaskinerna :) Så nu kan jag tvätta själv om det är så ;)

Lite senare kommer Linnea hit till Tina :)
Vi ska götta oss och bara ta det lugnt :) snacka lite och sådär ;)
sen ska jag och Linnea hem, vi är ju grannar för dom som inte vet det ;)
hör och häpna, jag ska sova hemma ikväll ;) hahaha :D
Nej men det är såhär att Tina har samling imorgon klockan 8.00 med laget, och jag ska jobba imorgon, hoppas det kommer mycket folk då förresten ;) så därför sover jag hemma inatt :)
Fast ska sova hemma imorgon natt med, för Tina ska vara barnvakt åt hennes bror Marcus :)
Men vi ska på bio och sådär då :) det kan bli kul och mysigt :)

Sitter och göttar mig med en kopp te nu :)
Verkligen hur gott som helst när det är kallt ute och man småfryser :)

har förresten suttit och kollat lite på lägenheter, men hittade ingen som passade =/
Hittade en skitsnygg lägenhet!! men man är ju inte så rik direkt :P haha. Så den kunde jag ju bara glömma ;) Men snygg var den i alla fall :)

Nej nu får Linnea komma snart ;)

Ha en bra fredagskväll :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: My

jag har verkligen dåligt minne :P haha. menne, är du sugen på att flytta hemifrån?

2008-11-21 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0