Tisdag

Idag var man ledig från skolan :) gött gött.
Även imorn kommer jag vara ledig :)

Gick till trafikskolan idag och satte mig och pluggade i två timmar.
Det gick hyfsat faktiskt :)
Ska dit imorn med tänkte jag och plugga lite.

Ikväll är det desperate :D:D:D
Det är så grymt bra :D

Åååhhh så typiskt.
Jag var och tränade förut.. 17.30 till 18.30.
Självklart lyckades Tina ringa när jag tränade, hon är ju i Sunny beach, Såg att hon hade ringt när jag kom hem från träningen :(
åååhhh så typiskt !! :(
Hoppas hon ringer igen!

Ska in i duschen nu.
Sen blir det mat och sen tvn skulle jag tro ;)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: PIMPIM

ha en skön kväll :D

2008-05-27 @ 19:06:13
URL: http://hejpimpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0