ååhh vad jag ska skriva hela tiden ;)

nehepp, det blev ingen klippning för mammas och min del idag inte.
Mamma ringde till frisören för att höra om det var mycket folk där eftersom det var drop in.
Men då har dom tydligen slutat med drop in :P så vi fick boka tid istället, fick bli på torsdag 16.30.
Så istället åkte mamma och jag till stan och köpte förköp till studentstatt och sen gick vi in till min kusin på STIL för att kolla på halsband till studenten. Hittade två stycken som jag tyckte var fina men kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ta, så jag fick ta hem båda halsbandena och testa med min klänning, för då ser jag mer hur det blir med klänningen. Så mamma och jag åkte direkt hem och gjorde det, och då bestämde jag mig för ett halsband till slut :) det såg sommrigt och fint ut :)
Så vi åkte tillbaka till STIL och köpte halsbandet, då frågade jag om dom hade några örhängen också, och javisst hade hon det, ett par som passade till halsbandet till och med :) och dom fick vi gratis med :D 50 kronor gick dom på annars men ändå :) Tack kusin <3 :)

Sen åkte mamma och jag och tankade, jag övningskörde hela tiden och det gick bra för den delen :) borde få körkortet på en gång nu för jag är så duktig ;) haha.
Åkte direkt till Sofie sen, för hon och jag bakade förut idag efter skolan innan jag åkte till stan med mamma.
Det blev kladdkaka :) mums :P sen kom Erika också och fikade, så det blev kladdkaka och te :) jättegott var det. vi snackade även massa skit också ;) sen drog vi en runda på stan och dunkade smurfarna :P haha. dyng dött på stan så det var inge roligt så vi drog hem igen, sen skjutsade Erika hem mig.

Och nu sitter man här och degar, ska snart gå ner och äta lite mat :P

Jag vill på Lars Winnerbäck i sommar!!!!
Han spelar i brunnsparken i Örebro den 8 augusti!!!!!
Någon som vill med ? :D ta några cider i solen och glassa och lyssna på underbara Lars ? :)
Det kan man nästan inte tacka nej till alltså ;)
Tror nog Emelie kan vara lite sugen eftersom hon missade honom på comventum i vintras? ;)
Eller har jag fel Emelie ? ;)
ALLA får hänga med dom som vill :D:D:D

Han är grymt bra!!!


jahopp.. imorn är man ledig från skolan, och även på onsdag.

Det blir nog att gå till körskolan då och plugga teori, vill göra uppskrivingen snart så jag blir av med den.

Tror faktiskt jag kan klara den nu... så nu blir det att sten plugga ;)


Peace

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Murra

Det är klart jag är på! Bara jag inte jobbar så ;)

2008-05-27 @ 14:40:14
Postat av: Murra

Varför gick vi inte på det? :O Vi glömde va? :(

2011-04-13 @ 20:38:07
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0