Fredag

Äntligen fredag :)
Det känns väldigt skönt faktiskt :)

Har jobbat idag, gick bra :)
Fick in lite varor så jag skulle ställa upp dom på hyllor, det var 96 kartonger med 4 olika borstar i för barn, och det var en jäkla krångel att få upp dom så alla skulle få plats, fick ta ner hyllor och möblera om och jag vet inte vad :P tog sin lilla tid men det gick till slut :) Bra Jenny ;D

Men just nu känner jag att tröttheten kommer...
Usch..
Blir lugnt ikväll i alla fall :)

Ska duscha sen ut med Zelda :)
Irene behövde hjälp och självklart ställer jag upp :D
Vill försöka gå en annan runda med Zelda men kommer inte på någon =/
Så tråkigt att gå nere vid sjön varje gång =/
Men men.. får se vart det blir.

Ska äta med Tina och Marcus sen :)
Tina ska vara barnvakt åt honom så ska hålla sällskap.

Men blir nog en tidig kväll för min del, i alla fall om jag är såhär trött sen :P

Mamma ska på 50 års fest ikväll :)
Så blir själv hemma, Skönt :)
Brorsan är fortfarande i Norge hos pappa, han har varit där i över en vecka nu! Hur skönt som helst :P
Men på söndag kommer han hem igen... suck.

nej ska väl duscha nu, sen gå med Zelda :)

Ha en bra fredagskväll allihopa :)

// Jenny



Är hon inte för söt? :)


Kommentarer
Postat av: M

va´snyggt det blev i hyllorna och vilken fin studentskylt du hade!

2008-08-22 @ 21:54:16
Postat av: jenny

Svar: haha tack så mycket, jag fick till det tillslut i alla fall :) haha tycker du? :)

2008-08-23 @ 10:48:34
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Murra

Söting där :D

2008-08-24 @ 21:32:26
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0