Födelsedagsfest :)

I lördags blev det födelsedagsfest som aldrig förr hos Blirren ;D
Det var riktigt roligt om jag får säga så :)
Vi som var med på hennes present samlades i parken innan vi gick till blirren, sen när vi kom dit så sjöng vi för henne :) sen började vi typ på en gång och spela ölspel ;) alltid lika roligt ;)
Blirren öppnade paketet sen och hon blev glad :) lite chockad också tror jag ;) har en bild på henne som hon ser jätte chockad ut haha :P

Uj uj, full och glad blev man ;)
jag har kommit på att man snackar jävligt mkt fyllesnack när man är full :P
haha tror Erika och jag snackade mest om allt möjligt :)
Men fan, det är trevligt :) eller??

Blev statt sen, haha typ 18 pers där inne.
Det var bara Erika, jag och Wall som gick in dit :P
Men det var ju billigt så ;)

Har inte lagt in de bilder som jag har ifrån festen, så tyvärr kommer inga bilder här, sorry =/

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

Men hur länge var vi på statt då? :S

2008-08-04 @ 16:21:15
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: jenny

Svar till Wall: haha tills det stängde :P

2008-08-04 @ 19:12:26
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0