Foton

Hallå där :)
Nu är jag äntligen hemma igen.
Var ju till barnmorskan förut.. det gick hur snabbt så helst! då menar jag verkligen snabbt :P
Jag var där 10.30, när jag var klar där var klockan 10.33, då förstår ni nog hur fort det gick. Tog blodtrycket på mig sen var det klart. Så nu har jag p-piller i ett år till då, skönt att det är gjort :)

Efter det så åkte jag hem till min vän Sofia. Vi drack te i soffan och pratade och glodde på tv. Båda två var nog lika sega tror ja ;P Men man blir ju så jäkla trött på det här skit vädret!!! Mitten på maj och det känns som höst!? vadfan blire liksom, GE MIG SOMMAR NU!!!!!

Efter Sofia så åkte jag till apoteket och hämtade ut p-pillrena och andra tabletter sen direkt hem till mamma. Fikade och pratade om helgen lite grann, ska ju nämligen till Landskrona på Torsdag och kommer hem Söndag.
Sen kom Linnea dit, så har suttit hemma hos mamma ett bra tag och babblat på och mamma gick och härja med allting kändes det som, hon har målat köksbordet så nu har hon köpt dukar och hon skulle sätta upp gardiner och jag vet inte allt vad hon skulle göra :P Men det blir så fint så :)

Men nu är jag hemma och jag är lite små frusen faktiskt.
Ska tända lite ljus här och lägga mig under filten tror ja.

Har själv massa planer som jag funderar på så mycket.
Jag vill ju göra om i köket.
Fick grundfärg av mamma och penslar, nu ska det målas ;)
Eller ja... inte just nu kanske. Har inte köpt färg än... har inte råd! hade alldeles för lite pengar på kontot än vad jag trodde så jag får vänta helt enkelt :( men kan ju börja med grundfärgen iofs. Aa vi får se hur jag gör helt enkelt :) snyggt kommer det nog bli, eller iaf bättre än nu ;)

Var förresten igår ute hos Linneas kompis stuga för Linnea skulle ta lite kort för hon har arbete i skolan att göra. Så jag tog med min kamera och tog lite kort med. Man kan ju alltid låtsas att vara en fotograf ;) gick väl sådär med vissa bilder ;) haha. Men jag tycker det är kul med foton, men sen om det blir bra är ju en annan femma. Jag har inte riktigt lärt mig min kamera heller, men man får väl testa sig fram helt enkelt :) Men här kommer några bilder som jag tog iaf :P
























Jag är så jäkla pysselsugen.. vill göra om ALLT i min lägenhet just nu.
Men man måste ju ha pengar också för att göra de =/
hmm..

Nej usch vad jag fryser... massa ljus och filt är det som gäller just nu.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0