Sommartider

Dåligt med bloggande idag.. men har haft fullt upp hela dagen.
Vaknade 9.10 av sms från Sofie... låg kvar en stund i sängen men tillsut gick jag upp. Käkade frukost och sen började jag måla.
Efter det så åkte jag och Blirren ut till bråten och hälsade på Murra och Elsa hela eftermiddagen :) så gött, satt och låg på en filt hela tiden och pratade :) Älskar vädret :D
Sen åkte jag hem till mamma och käkade med henne och efter det blev det en promenad med sofie och blirren :) Gick hem till mig och satte oss på ballen en stund, men alla var helt sega ;P
Så nu är jag nyduschad och ska krypa ner i sängen, är stentrött!!
Kommer sova som ett litet barn inatt :P
Upp 8.30 imorn så lika bra att gå och lägga sig ändå ;)
Dricka vatten ska jag göra nu förövrigt, blev sprängtörstig :P

Lite bilder från dagen kommer här:















Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0