Härlig dag :)

Idag var det ju tänkt att jag och splirren skulle åka till bråten efter att hon hade varit på utbildning.
Erika skrev lite innan och frågade om jag ville bjuda på kaffe, men sa att hon gärna får hänga med till bråten istället och dricka kaffe där ;) vilket hon gick med på!
Vi åkte till nettoparkeringen och stod och väntade på blirren i 30 min, sen gav vi upp och åkte ut till bråten. Såhär såg det ut i bilen just då:



Snygga? VI VET!

Sen var vi i bråten hela eftermiddagen, riktigt trevligt :)



Efter bråten så åkte Erika och jag och kollade vilket hus Murra och Jerry vill köpa, lååångt ut i buschen var det :P men vad mysigt det var :)

Sen har jag bara plockat massa här hemma, lagat mat och grejat :)
Så nu ska jag vänta tills desperate börjar!
Spela lite wordfeud blir det nog med ;)

Lyssnar på massa musik nu med, helt partysugen blir jag!!
Tagga till Fredag!!

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0