God middag eller vad säger man vid den här...

imag1049 (MMS)

God middag eller vad säger man vid den här tiden? Idag vakna jag 7.25 av världens smärta! Jag trodde ärligt jag skulle dö där ett tag.. mensvärk alltså, finns det nåt värre? Killar ska vara glada att dom slipper skiten! Iaf, jag gick upp och tog en ipren och värmde rispåsen sen gick jag och la mig igen och kollade på vakna med the voice. Hörde att grannarna kom hem, så tänkte att nu är friden slut. Men dom väsnades inte så mkt faktiskt. Jag kunde somna om och sov till 12, och då vaknar jag med huvudvärk istället.. kul. Nu ska jag klä på mig och åka till pappa. Ikväll blir det att grilla i parken och dricka öl, kom ni som vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0