Plugg

Åh jag blir så trött..
Har varit duktig och läst ut boken idag som jag skulle göra.
Tänkte börja och skriva en bokrecension som jag vill ha klart tills imorgon eftersom vi ska prata om böckerna som vi har läst då. Men jag är helt fast.. vet inte vad jag ska skriva och hur jag ska formulera mig! =/
Dock har jag som MÅL att bli klar med recensionen ikväll, så är det bara.

Var precis iväg och köpte busskortet också.. fy fan dom har höjt priserna nu med.
Ibland är det inge roligt att vara student alltså, vill JOBBA och tjäna PENGAR!!

Sen har jag ett litet litet bekymmer... ska jag vara duktig imorgon bitti och gå upp i tid och göra en god frukost eller ska jag göra ordning en macka och ta med till skolan och äta? hmm... problem problem.

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från Holland på facebook.. får se om det går för mitt facebook har krånglat lite idag.

Sen efter det ska jag försöka komma igång med plugget igen.

Heja Heja!

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0