Det får gå som det går

Sola var gött!
Men känns inte som det det tar nåt.. fast lite har det väl gjort, iaf på magen och lite på benen tycker ja.
Och i ansiktet.. har fått hut mycket fräknar som helst!! inte snyggt alls!!
Jag som tyckte jag hade mycket fräknar innan, men NU.. uj uj.

Jag har läst och läst och läst.

Det är såhär,
studiegruppen har skapat en förskola kan man säga. Vi har 25 barn i åldrarna 1-5. Vi har skapat dessa barn så dom blir mer levande, vi har alltså gjort personligheter till dem. Vi har skrivit 3 situationer som fungerar bra på förskolan, och 3 saker som fungerar mindre bra.
Examinationen imorgon så kommer jag och 3 till och våran lärare sitta och den går ut på att jag ska berätta om 1 sak som fungerar bra och 1 sak som fungerar mindre bra, och så ska vi diskutera det, kanske få tips och råd på det som inte fungerar bra? så ska vi liksom lyssna på varandras historier och ge lite tips åt varandra.

Några i min studiegrupp hade ju examinationen idag och hon skickade ett sms och sa att det var så att hon fick säga en bra sak och en mindre bra sen prata om det.
Så det verkar ju inte så himla svårt... och det blev en lättnad faktiskt.
Jag trodde innan att jag skulle få säga att dessa 6 situationer och sådär, men det skulle vi iofs inte hinna med. Vi ska sitta i 1,5 timme, och vi är ju 4 pers som ska berätta om sin förskola.

Så får hoppas att det kommer gå bra.
Jag har valt ut de situationer som jag tänkte säga imorn och så har jag läst på dom bara. Kan ju inte göra så mkt mer eller hur?
Det får helt enkelt gå som det går imorn.
Men åker in till skolan tidigare i vilket fall så kan jag ta några mackor och kaffe där och läsa på :)

Ni kan ju hålla tummarna för mig imorn mellan 12-13.30 är ni snälla :)

Talar om imorgon hur det gick ;)

Nu ska jag föna håret och sen lägga mig och läsa igenom det en gång till, sen kolla vänner :)

Natti Natti

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0