Vad blire!?

Men hallå!
Det var visst en förkyldning som jag har dragit på mig. förkyld när jag vakna idag med och svullna ögon... det är ju lite min grej nu tydligen... jag får svullna ögon när jag är förkyld. Riktigt roligt!! 
MEN jag har tagit en allergitablett IFALL det kanske skulle vara pollen.... men tveksamt faktiskt. Kan nog vara så att Neo har smittat mig eftersom han blev sjuk när dom var här. För mamma, moster och kusin har blivit sjuka nu... så det är väl min tur nu med då.

Men vafan.. jag får inte bli sjuk nu!!
Det är ju valborg snart!
Det blir ju Baaaaaarty då! Jag ska ju gå all in har jag ju sagt..
vafan..

Nej jag ska dricka mkt vatten och försöka få i mig massa nyttigheter, här ska man inte bli sjuk!
Jag är ju inte hängig än så länge.. peppar peppar. Jag nyser bara som en idiot och är täppt. Kusin Johanna har tydligen 39 graders feber just nu... och det vill jag INTE ha.

Jag väntar med att åka till mamma tills svullnaden har lagt sig.
Vill ju inte skrämma folk från vettet när jag går utanför dörren haha :P

Förresten, titta mina blommor i köket, dom trivs verkligen där:






De du Murra ;) du som brukar gå till mina blommor och fixa till dom ;)
Dom där trivs iaf ;D

Nej dricka upp kaffet nu och sen bara vänta på att svullnaden ska ge sig :)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Murra

Jaa inte dåligt, jag är imponerad! ;D titta vad glada dom är ;) <3

2012-04-26 @ 21:20:57
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ja dom trivs som fisken i vattnet där ;)

2012-04-26 @ 21:33:19
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0