Tips

Det jag tänkte tipsa er om är om det här schampoot:



Jag fick det här schampoot av Linnea i julklapp.
Och mitt hår blir så jäkla mjukt när jag har använt det, det är helt underbart :) Självklart luktar det gött också ;) Jag tror Linnea köpte det till mig för att flaskan är grön, vilket är ett plus också haha ;)
Nej men testa det hörrni, jag känner en jäkla skillnad när jag har använt det. Annars använder jag sunsilk, och det blir inte alls lika mjukt som när jag använder detta schampoo. Dock är det ju lite dyrare men det är det värt. Min flaska är snart slut så måste gå till kicks någon dag och köpa mig en ny :)

Sen har jag ju glömt bort och visat två linnen som jag köpte för några veckor sedan.



jag har ju blivit galen i färg nu, och just grönt är jag helt inne i.
Hittade det här linnet på HM för 99 kr. Riktigt skönt linne måste jag säga och blir nog nice till våren och sommaren :)



Detta är ryggen på linnet. Det är transparant. Riktigt snyggt tycker ja :)

Jag hittade även det här linnet från HM:



Detta kostade bara 50 kr. Sprängbilligt måste jag säga!!
Dock stämmer inte färgen in på bilden... det ser blått ut på bilden men egentligen är det mer åt det gröna hållet.
Riktigt fint till sommaren :)

Våga ha mer färg på er, det är så jäkla snyggt! :D
Jag vet att jag själv har varit dålig med att ha färg på mig, jag har väldigt mycket svart och brunt i min garderob. Men den senaste tiden har jag faktiskt börjat vågat ha färg på mig, och jag måste erkänna att jag själv tycker det är så mycket snyggare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0