Lööööööööördag

Igår kväll hade jag en jättetrevlig kväll med Linnea :)
Vi gled runt i pappas nya merca, gud så härlig den är att köra och åka i :D
Sen hyrde vi film... vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen ;P hmm..
sen gled vi runt lite till och lite till... var nog hemma vid 3.30 inatt.
Trött idag?
Jo tack!!

Idag ska jag åka till systemet inför valborg.
Sen ska jag lämna in filmen.
Och efter det vettesjutton vad det blir.

Och ikväll vet jag inte heller vad det blir :S
Erika smsade och frågade om jag hade några planer, och Sofie frågade om jag ville festa idag.
Men nej jag blir nykter ikväll med, annars kommer jag ALDRIG vilja festa på Valborg.
Så är det nån som har förslag som man kan göra ikväll så hör av er :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0