Torsdag!

Ännu en dag med denna jäkla ögoninflammation!
Jag känner mig så jävla snygg så ni anar inte! dyng fräsch är jag!
ååhh blir så trött :(
Ibland har jag bara lust att lägga mig och gråta..

Mina ögon är torra idag, och ögonlocken är svullna som aldrig förr!
Hur länge ska detta hålla i sig?

Vad ska man göra idag då?
Jag har inte kunnat åkt till skolan eftersom jag ser ut såhär... missar massa :(
Men jag funderar på att gå till mammas jobb och äta vid 13..
Och lite tur har jag med mig idag, för solen tittar fram, då kan jag ha solglasögon på mig utan att det ser dumt ut! Det är väl i affärer som det kanske ser dumt ut att ha dom på?
ska nog gå förbi apoteket också och kolla om dom har någon ögonsalva typ.. för jag är så torr.

Men först och främst nu ska jag ta mig en dusch!
Så kanske jag känner mig lite fräschare!?
Dock blir det inget smink idag...
Men försöka hitta några snygga och bekväma kläder i garderoben ska jag försöka hitta också.

Så ser min dag ut idag.. jippi, gå till mammas jobb och äta :P haha.

Hoppas ni andra får en härlig och bra dag :)

Tänk om man kunde få se ut och känna sig såhär just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0