Fullt upp hela dagen :)

Idag var det redovisning i skolan :)
Det gick bra men eftersom jag missa när min studiegrupp gick igenom uppgiften och hur vi skulle redovisa så kände jag att jag inte riktigt var med helt. Så det kändes lite jobbigt men det gick iaf :)

När jag kom hem från skolan så gick jag direkt till hårstudion för att beställa tid för klippning och färgning!
Och på Fredag ska jag dit på förmiddagen!! Det ska bli såååååå skönt så ni anar inte! kommer inte ens ihåg senast jag klippte mig :O
Jag ska färga håret i typ ljus eller mellan brunt, vad tror ni om det?
Tänkte först på ljusa slingor, men nej det känns mer somrigt, till hösten vill jag nog vara brunett ;)
Men ni får gärna tala om vad ni tycker jag ska färga till, tror ni mellanbrunt blir bra? :)

Och sen på eftermiddagen på Fredag ska jag och Linnea gå iväg och sola, känner mig så jäkla blek nu :/ och när jag ska bli brun i håret så kommer jag ju bli ännu blekare, så nu är det dags att sola så man blir brun!! yeah ;)

Och på Lördag är det Walls fest :D
Är taggad, tror det kommer bli kanon!!
Var länge sen jag var på lokalfest ;)


Har tagit en paus i pluggandet nu..
Men har lämnat in en uppgift som jag var försenad med iaf.
Nu är det bara nästa kvar! Sen är jag nog klar med de uppgifter jag är försenad med, tror jag?? hmm.. får kolla det igen tror jag :P
Måste även kolla lite med redovisningen som vi har imorgon också..
Är inte helt hundra på den känner jag nu..

Sen blir det dusch också!!

Har haft besök av Linnea idag med, alltid lika trevligt :) ♥
Du är bäst tjejen, är sååå glad att jag har dig som vän, om du bara visste vad du betyder för mig vännen ♥

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0