Tisdag Tisdag Tisdag

Ännu en dag utan att ha något att göra.
Men iofs är det väl bra att jag vilar? är fortfarande inte helt frisk och jag känner fortfarande av i halsen =/

I alla fall..
Jag gick precis in på teknikmagasinets hemsida för jag tänkte beställa ett sånt där skydd till telefonen. Men så blev det stendyrt för att posten skickar det eller nåt :S Och jag tänkte äsch skit samma jag behöver ju sånt där skydd, men så kom jag på att jag KANSKE ska till Örebro imorgon med mammi, så då kan vi ju lika gärna åka förbi teknikmagasinet där! Man får ju inte vara dum inte ;)




Just ja, har förresten fått hem bilderna som jag har framkallat :) helt kul! Kanske ska pyssla lite sen med det och sätta in i fotoalbum? mmm... det spörs!

Tvätten ska hängas in NU iaf! orkade inte igår :P
Jag ska duscha också som jag heller inte orka igår ;) jag funderar på att måla naglarna BLÅA också efter duschen :P försöker spara ut naglarna nu IGEN! och det går lättare om man har nagellack på sig!

Smakade förresten på en kladdkaksmuffins förut, supergott!
Ska nog brygga kaffe lite senare och ta mig en till, man måste ju unna sig litte ibland ;)

Nej nu fick jag superont i magen :(
Då blir det en varm dusch på det.

HEDDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0