Ram pyssel

Sofie kom hit en sväng förut. Då passa jag på så hon fick hjälpa mig med ramen. Vi fick använda kniv för att vi skulle fixa det där på baksidan, det var inte bara inte. Men nu är det fixat iaf, tack för hjälpen Sofie :)

Så jag började fixa på en gång med ramen. Tyvärr är den inte riktigt klar än för jag hade inte kort på Murra och Catte :( eller jo jag har kort på dom men inte åt det hållet såklart =/ så måste framkalla bilder på dom! och bilden på mig och blirren är bara tillfällig, även den på Linnea och Emelie. Jag ska fixa så det bara är en bild på Linnea, Emelie och Blirren. Men det får vara såhär så länge. Och Murra och Catte... jag har absolut inte glömt bort er om ni tror det ;)

Men såhär ser den ut just nu iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0