Oh, vilken härlig da´

Sådär, nu är det där som jag har fixat med hela eftermiddagen klart... kommer bli lite spännande :p
Jag har även lagat mat, blev spaghetti och köttfärssås! Blev stenmkt över.. så det blev en matlåda tills imorn och sen ska jag tvinga Erika äta också när hon kommer :P har gjort en tallrik till henne iaf ;)

Har nyss målat naglarna med, nu är dom gröna istället för blåa ;)
Denna gröna färg är det:




Så nu ska jag väl bara slappa och vänta på Erika :)
Lyssnar lite på musik, Ted Gärdestad kom ur högtalarna.. han är allt bra han! Borde man lyssna på lite oftare egentligen. Bra texter har han med!

Jaja.. slut pratat.

Måste bara tillägga att jag saknar min goa vän Linnea väldigt väldigt mkt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0