En bra dag Söndag om jag får säga det själv..

Det har faktiskt varit en bra dag idag.. visst imorse vad jag lite depp, det ska jag inte ljuga med. Men det gick över när jag kom till kalaset :) Kul att få träffa sin halva släkt igen för det var inte igår man gjorde det ♥
Såhär såg man ut idag, och NEJ jag har inte varit bakis idag:




Och efter kalaset så åkte jag, Erika, Jessica och Blirren till Murra och bebismyste igen :) eller jag fick ju inte bebismysa då =/ men till veckan ska jag banne mig dit och FÅ bebismysa! ögonen måste bli bra till veckan, så är det bara! kan ju säga att ögonen INTE har blivit bättre än iaf :( förstår ni att jag blir lite deprimerad av det här??
Ni ska se hur jag ser ut på morgonen, då är det verkligen fruktansvärt.. skit svullna ögon och påsar under ögonen så det sjunger om det.. det är verkligen hemskt att se sig i spegeln då :( lite synd är det om mig just nu.. bara lite.

Senare ikväll så ringde paath och bjöd Erika och mig in till Wall.
Så man fick en öl när man kom dit, riktigt snällt av Walli ;) sen blev det kortspel som gällde, neger och president.. gick väl sådär för mig va ;)

Gick hem efter tolv nu.. tiden går fort när man har roligt eller vad säger man ;)
Erika och jag tyckte vi var skit roliga när vi gick hem från Wall:



 - EN VÄGG

hahahahahahah stenkul :D
Eller är det vi som är trötta kanske?? ;)

Nu ska jag kleta i lite mer salva i ögonen så jag blir sådär jäkla sexig igen ;)
Sen ska jag lägga mig och glo på vänner.. uppdaterar imorn igen :)

Natti Natti gott folk!

Fasen jag inser att jag har varit glad idag :D shit vad skönt det känns.. och det är tack vare alla mina underbara vänner, vad fan skulle jag göra utan er egentligen???

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0