Bakis?? nej full vare va?

Uh det här är fan illa men efter att jag kom ut från duschen förut så insåg jag verkligen att jag var full fortfarande! helt sinnes! har skrattat en hel del idag för typ ingenting?? :S
Kommer till murra och slänger mig på soffan och blir typ helt död???  får i mig tårta och kaffe sen helt plötsligt kommer jag på att jag är hungrig? så det blev onlinepizza.se som gällde! Efter pizzan så blir jag människa igen!! Så jag kommer väl typ bli bakis inatt eller nåt??
aja.. så går det när man knappt har sovit något inatt.

Kom hem för en liten stund sen från Murra.
Ska snart slänga mig i sängen och glo på en film, vilken vet jag bara inte??
Och imorn ska jag SOVA!! så det så!

Så jävla skönt att det inte är Söndag idag alltså...
Men vart fan tog den här lördagen vägen egentligen??

Tog lite bilder igår tror jag??
Men orkar inte ladda upp dom nu, telefon ligger på laddning och jag orkar inte hämta den.
Så får bli imorn istället.

Jag drack nog för TVÅ igår.. och det ska jag nog aldrig mer göra om? =/
Herregud!

Ha en bra lördagskväll, och ni som festar... ta det lugnt ikväll ;)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHA, det var det roligaste på länge! Sprängfull 18.00 på eftermiddagen! Det är ju inte Marie som är svampen nu mera! Skyll dig själv att du inte sov! ;P

Fler-sadanna-fyllor-till-jenny-sjogren.se!

2011-10-17 @ 19:01:17
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Wall

Hahahhahahah klockrent! All in jänx :)

2011-10-18 @ 01:10:19
URL: http://Http://Sveasaga.blogg.se
Postat av: jenny

Jaså det tyckte ni var kul ;)

2011-10-18 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0