Nu är jag redo!

Sådär ja, nu har diskat, dammsugit, plockat och bakat :)
Har bakat kladdkaka, men är lite tveksam att den blev bra :/ aja.. bara den är ätbar så ;)

Nu ska jag gå till konsum och köpa mjölk så vi har till kaffet ;)
Sen är jag redo för att bebismyyyyysa massa massa! Det var alldeles för länge sen jag fick göra det eftersom jag har haft ögonfluss.. men nu äntligen!! Och jag är även redo för en massa skit snack med Murra :D ♥ Kan min eftermiddag bli bättre eller? nej skulle inte tro det!

Bjuder på en bild från i somras.. dock är det från webcameran så inge bra kvalle! men jag tycker det är så tråkigt med bildlösa inlägg..



Bjuder även på en bild på söta söta Elsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0