<3

Har knappt sovit en blund inatt.. det här är ju helt sjukt.
Jag kan inte riktigt fatta att Morfar är borta.. att vi aldrig mer behöver åka till Norrköping för att hälsa på honom :( Nästa gång vi åker till Norrköping så är det till begravningen... jag HATAR bergravningar. Hur fan ska det gå?

Igår var jag med mamma och Henke typ halva dan, sen var jag med Erika, vi gick på stan och fixade till kryssningen. När jag kom hem så hann jag bara kliva in i vardagsrummet så börja jag stortjuta! Jag har hållt inne alla tårar när jag har varit med dom.. så när jag kom hem så verkligen forsa det ut. Och det höll på så i omgångar hela kvällen!

Just nu känns det som min födelsedag kan kvitta.. längtar inte längre till den dagen.
Och hur ska det gå med party kryssningen??
Vi åker imorn... är inge taggad längre.
Är så jäkla deppig och nere.. vill ingenting.
Visst, det kanske är bra att komma härifrån ett tag.. men ändå. Hur ska jag kunna ha kul när min morfar precis har dött? Det är jävligt tur att jag har såå bra vänner med mig på denna kryssning, utan dom så vet jag inte vad jag skulle ha gjort..

Nu ska jag göra ordning mig sen ska jag följa med mamma ut i skogen och plocka granris!
Sen klippa Henke tror ja?
kanske hinna träffa Linnea?
Och ikväll ska jag på ljusparty.
Och måste packa ikväll med.

Det är ju jävligt tur att man har nåt att göra hela tiden iaf.

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0