Nytta!

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta här hemma, känns bra!
Jag har tvättat sen klockan 11 idag, väntar bara på att torktumlaren ska bli klar nu. Stenmycket tvätt hade jag förövrigt!! Måste försöka skärpa mig, sparar alltid tills det är hur mycket tvätt som helst, och när jag knappt har några trosor och strumpor kvar att ta på mig! kanske ska börja med att tvätta en gång i veckan så slipper jag hur mycket tvätt som helst?
Sen har jag hunnit med att tagit en kopp kaffe med Sofie och spelat en omgång Skip-Bo :)
Och så har jag diskat :)
Så nu är det bara någon matlagning kvar (för jag måste väl äta något idag?) och så ska Blirren komma hit och ta en kopp kaffe också :) och så duschen såklart! Det jag borde göra är väl egentligen att plugga!? har en inlämningsuppgift till Fredag och jag har inte börjat och jag vet inte ens vad jag ska skriva om.. Grattis till mig!

Just nu är det stenmörkt inne hos mig!
Vädret ser inte lockande ut ute alltså...
Funderar på om det kommer bli regn och åska?
Jag hoppas verkligen INTE det för jag är verkligen livrädd för åskan!! och då menar jag verkligen livrädd!! Jag kan till och med börja tjuta för att jag kan bli så rädd, om det är extremt med åska alltså. haha förra året på Öland alltså, jag höll nog nästan på att skita på mig för att jag var så rädd! hahaha :D  uj uj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0