Nervös

Shit idag är det plugga som gäller!!
Pluggade hela kvällen igår kväll och har pluggat massa idag också.
Har tagit en kaffe paus nu, man får ju inte in något i skallen om man sitter för länge och pluggar, så lite pauser måste man ta.
Har omquiz idag... och jag är sjukt NERVÖS!!! Jag MÅSTE klara det, det är bara så!!
Jag vill inte ha efter mig något till hösten, det orkar jag inte med.
Så idag SKA jag klara det, så det så!
Jag kan, jag vill, jag ska!!

Så tänk på mig klockan 18 är ni snälla! och håll alla tummar och tår för mig. Jag kommer bli sååå ledsen på mig själv om jag inte skulle klara det. fast så får jag inte tänka, för jag SKA klara det! Man måste tänka positivt för annars så klarar man det inte.

Jag kommer såklart uppdatera er om hur det gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0