Grattis brorsan!

Oj det var visst inte igår jag uppdaterade här!!
Ska försöka skärpa mig!

Idag kom jag hem halv ett från skolan, skönt!
Käkade direkt när jag kom hem sen började plugga, men MÅSTE plugga mer ikväll! Hejja mig!
Jag tänkte visa bilder här också från när vi var och besökte mormor :D
Men just nu hinner jag inte det, ska nämligen ta mig en dusch nu, sen gå ner till stan och försöka hitta någon present till min underbara bror, för han fyller nämligen år idag! :D Hela 26 år!! Galet! Men Grattis brorsan på din dag! :D ♥ Sen när jag har varit på stan så går jag direkt ner till Catte och Brorsan där det kommer vara kalas :) Blir smörgåstårta som vanligt när brorsan fyller, fy! inte så förtjust i det och tröttnat på det har jag gjort kan jag lova!

Och en sak till, SNÖ i maj??!!
Vad blire!? Helt värdelöst!

Jag kan också nämna att jag hade en riktigt bra valborg :D
Inge utgång och det är då det blir som roligast :D

Måste ju såklart ha en bild på brorsan eftersom det är hans dag idag :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0