En sjukt rolig kväll :D

Shit vilken sjukt rolig kväll jag hade igår :D
Jag gick in med inställningen att jag skulle bli spräng, och det var jag ett tag där under kvällen innan vi hade hunnit åkt till Harrys.
Vi var först hemma hos en tjej som heter Madde på förfest, det blev ölspel och "jag har aldrig". Jag hatar ju den leken verkligen, men igår gick jag faktiskt med på det.. och det var helt okej ändå.. vi tog frågor från Idas telefon, och det var inte så himla jobbiga frågor. Men efter "jag har aldrig" så mådde jag inte så bra, det var då jag var spräng. Men jag gick ut och tog lite luft och sen var det bra igen :)
På Harrys hade jag riktigt trevligt :D satt och snacka med massa folk, och det är FÖRSTA gången jag är ute på krogen och INTE dansar nånting :O jag som älskar att dansa också, så det var väldigt förvånande och jag chockade mig själv faktiskt :P
Men som sagt, en grymt rolig och trevlig kväll som jag hoppas snart görs om :D
Tack alla som var inblandande igår och gjorde kvällen sååå lyckad :D ♥

Här kommer lite bilder från gårkvällen :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0