Ett nattinlägg!

Jag har verkligen vänt på dygnet nu när jag har varit sjuk!
Sitter här klockan 01 på natten och har egentligen inget för mig så skulle lika gärna kunna gå och lägga mig, vilket jag ska göra efter att jag har skrivit här :)

Jag blev så sugen att skriva av mig lite så tänkte göra det nu :)

Som sagt, hela den här veckan som har varit så har jag ju varit sjuk, verkligen sängliggandes. Hur tråkigt som helst. I torsdags så kom mamma och hämtade mig efter att hon hade slutat jobbet, så följde jag med henne hem. Var ganska seg och satt vid tvn hela kvällen med henne, tog även en dusch för jag trodde jag skulle piggna till lite, men nej. Gick och la mig och kollade på film typ halva natten :P

På fredagen så ringde pappa och frågade hur jag mådde, och jag kände att jag var piggare i alla fall, inte så jag behöver ligga i sängen hela dagen i alla fall. Så jag följde med honom in till Ikea, och handlade massa IGEN, så man blev 745 kr fattigare efter det besöket. Pappa skjutsade hem mig till mamma igen och då tog jag det bara lugnt, vi köpte kinamat och kollade på idol och hade det allmänt mys :) Sen vid typ 22.30 så tog jag en väldigt lång promenad med min underbara vän Linnea :) vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord! och det är så himla skönt att få göra det ibland, så fort jag kom in igen så kände jag mig helt lättad! Älskar att ta promenader med dig tjejen, du är bara för bra :) <3
Kom in 00.30 från promenaden så jag gick och la mig direkt för mamma hade ju redan lagt sig så hon ville inte direkt köra hem mig då. Så jag la mig och kolla på film halva natten igen ;)

Och idag så blev det åtorpsmarken med Tina :) Linnea åkte med oss in dit men mötte upp några kompisar där. Jag tyckte det var en väldigt dålig marken i år, har tyckt att den har varit bättre tidigare. Jag köpte bara godis som vanligt :P efter en timme åkte vi hem igen och jag var helt slut då :P käkade resterna från kinamaten sen tog jag mig en dusch och satte mig vid tvn. Sofie kom vid 19 och då gick vi in till grannen för jag skulle vara hundvakt i några timmar. Vi gick promenad med dom i regn!! vi var jäkligt blöta när vi kom hem kan jag säga er!! frös ihjäl gjorde jag också. Men vi satt och kolla på tv ett tag sen åkte vi hem till Sofie och kollade på en film :) och nu sitter jag här :P Har betalat massa räkningar, inte ett dugg kul. Jag bara ser att alla mina pengar som jag fick igår redan försvinner. Hur ska jag klara mig!??? :O

Det är så jäkla skönt när man vet att man ska till Sofie och inte behöva gå ut när man vet att det är kallt och regnar ute :P jag tog inte ens på mig skor när jag gick upp till henne :P hur gött som helst är det :) haha. bra att vara grannar ibland alltså ;)

Nej nu ska jag göra ordning mig för sängen och kolla på massa vänner avsnitt!
Jag kanske ska börja vända rätt på dygnen igen!?? Det skulle ju vara en fördel när man ska upp halv sex på tisdag morgon!

Imorgon är det verkligen en städdag som gäller för mig!! för fy fan så det ser ut här :P Jag har hur mycket disk som helst som bara står!! och det är saker överallt verkligen!! Så det ska jag göra imorgon.. kul kul. men ibland är ju söndagar till för sånt =/

Hoppas ni har haft en bra helg :)
Den har gått hur fort som helst tycker jag :(

Natti Natti :)

Peace

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack vännen ska du ha för promenaden! <3 Älskar dig och finns alltid här för dig!

2010-09-26 @ 22:22:59
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0