Tisdag :)

Jag skulle ju skriva om min helg i söndags men blev visst inte så, ups!
Men jag har haft en väldigt lugn helg, vilket har varit skööööönt :)
I både fredag och lördags kväll så blev det buzz för hela slanten hemma hos Tina. Det var jag, Tina, Erika och sofie som spelade. Jag vann ALDRIG! men det hade jag inte räknat med heller för jag är sämst på det spelet :P Vi spelade flera flera gånger och jag vann inte en enda gång... sån tur hade jag ;) Men det var riktigt roligt och trevligt :) visst jag får väl erkänna att jag blev väldigt sur på den där jäkla gubben i spelet, han var ju så jäkla spydig och elak mot just MIG! så jag blev arg och skällde ut honom... vet inte riktigt om han hörde det ;) De andra hade kul åt det iaf :P

I Söndags frågade pappa om jag ville med ut och äta med honom, och det tackar man ju inte nej till direkt :) Det blev plankstek på Colloseo, riktigt gott :)
Sen vid 16 så gick jag på Kalas hos Moa, som fyllde hela 12 år! Herregud vad tiden går fort säger jag bara! Det var riktigt kul att få träffa alla i släkten igen, inte så ofta man gör det tyvärr.
Efter kalaset så kan man ju säga att dagen var över, och jag hade verkligen ingen lust att gå iväg till skolan igår. haha jag gick upp 06.15 och bussen gick 06.40. bra där, jag hann iaf :D men var såååå trött. tycker inte det är okej att få gå upp sådär tidigt faktiskt :P

men men.. slut pratat för min del nu! har annat och göra :P
Idag ska jag få träffa min underbara vän Linnea <3
Hon ska kolla in min lya och så ska vi fika och snacka massa massa :)
Så jag har diskat, och plockat massa! men är stökigt på golvet fortfarande, har ju ingen dammsugare än!! måste köpas ganska så snart!! :P

Ikväll MÅSTE jag försöka plugga lite.
Jag är sämst på att komma igång med det!
fy på mig själv!

Ha en bra Tisdag alla :)
För det ska jag ha!

Och grattis på födelsedagen AnnaBerta! :D
Hoppas du får en kanon bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: linnea

Tack för idag vännen! du är så braaaaa! <3 Längtar till att få komma igång med din design nu! försök komma på nått "motto" eller nån text :) Puss på dig!

2010-10-12 @ 21:21:33
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: Tack själv gumman :) <3 det var riktigt trevligt, tycker det är så kul att träffa dig :) du är bra tjejen <3<3 Ja det ska bli kul att få en ny design, jag ska försöka komma på något bra :) puss <3

2010-10-12 @ 21:24:25
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0