Gud så fort det har gått

Uj uj.. helgen har flugit iväg verkligen!
Redan måndag imorgon... och jag har verkligen ingen lust att gå upp innan 06 för att åka till skolan.. blää.. en heldag också. Kommer ju dööö...

I lördags var det ju tenta dags..
Kanske därför det känns som att jag inte har haft någon helg eftersom jag fick gå upp 06.30 då.. vilket jag tycker INTE ÄR OKEJ!!
Och jag kan ju säga såhär... att ni behöver absolut inte fråga hur det gick för mig på tentan, för det gick verkligen åt helvete!! Visst, jag visste att det inte skulle gå något bra innan, men såhär dåligt som det gick trodde jag iaf inte att det skulle göra.
Det var ju absolut inte som jag hade tänkt mig!
Fick lite panik när jag läste igenom frågorna..
jag tror inte ens att jag svarade på frågorna, alltså rätt svar. Jag skrev bara en massa strunt som inte ens passar in till frågan.. helt sjuk alltså.
Kommer inte få 1 poäng ens...
fy fan alltså.
Omtenta kommer det bli, det vet jag!
Men det är bara att ladda om nu.

Imorgon ska jag börja en ny kurs.
Och jag hoppas verkligen att den kommer gå bättre och är roligare!
Men det tror jag faktiskt att den kommer vara :)
Får hålla tummarna på det.

I lördags eller igår rättare sagt.. så hade jag fullt upp hela dagen.
Först tentan såklart, sen ner till stan och hälsade på folket på ojojoj där Tina var Pippi :P Marie var där när jag kom så hon släpa med mig på stan.. jag var depp efter tentan så var inte så engagerad att gå i affärer men gjorde det för Maries skull :)
Efter stan skjutsa jag hem Tina, åkte hem och gick ut med hundar.
Tillbaka till Tina och vi åkte in till Degerfors för hon skulle hämta bil hos hennes mormor. Jag åkte hem och tog en kopp kaffe eftersom jag var stentrött, sen kom tina och hämta upp mig och vi åkte och handla inför kvällen.
Åkte direkt hem för att börja göra ordning maten, ut med hundar och dusch och bla bla bla..
Sen kom brudarna :D och vi åt plankstek och satt och snacka en massa skit och hade det allmänt mys :D Riktigt riktigt trevligt och jag behövde verkligen det där :)
Vi babbla verkligen om allt möjligt, men i slutet balla det ur tror jag :P vi prata om massa äckliga djur, typ små kryp och insekter och jag vet inte allt... usch det bara kröp i en när vi pratade om det, haha det värsta var att vi aldrig slutade heller :P
Vid 01 gick alla hem och då var det dags att sova.
Vill tacka alla tjejer för en underbar kväll, det var sååå mysigt! <3<3

Idag har jag varit stentrött verkligen hela dagen!
Men har inte kunnat vilat, för jag har städat, diskat och tvättat.
Jag har även fått en mikro av mamma, det har jag ju verkligen behövt också! en tidig födelsedagspresent :) Tack mamma :) <3

Ikväll blir det tidigt i säng..
Är helt slut.

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Peace


Kommentarer
Postat av: Marie

Söt bild jenny! :) tack för lördagens shopping även if jag släpade runt på dig ;)

2010-10-03 @ 20:53:54
Postat av: Jenny

Marie: haha tack så mycket, det är från i sommras på Öland :) haha det är lugnt ;) jag kanske inte var så roligt sällskap just då ;) Kan följa med dig någon annan dag när jag är på bättre humör ;) och när jag också kan handla ;)

2010-10-05 @ 17:50:06
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0