Sol!

Igår kväll så åkte jag och Blirren till Sofie.
När vi väl var där så visste vi inte vad vi skulle göra.. vet inte hur länge vi satt och försökte komma på vad vi skulle hitta på. När klockan närmade sig 21 så tänkte vi att vi kunde åka och hälsa på Murra. När vi kom dit så skulle Murra plocka in tvätten som hängde ute. och jag står med min kamera och viftar med den, tillslut så känns det som om kameran kommer emot något och jag hör ett litet ljud, jag tittar bak och ser Freja. Då är det hon som har gått för nära när jag viftar med kameran så hon fick den i ansiktet! Gud vad dåligt samvete jag fick, hon måste ju ha fått lite ont eftersom hon lät till. Jag vet inte hur många gånger jag sa förlåt till henne. Så tokigt det kan gå, men det gick bra i alla fall :)
efter det går vi in och fikar och bara snackar massa :) alltid kul att göra :)
Så det blev en bra kväll igår, det gillar jag :)

idag ställde jag klockan på 10 igen, gick upp och gjorde det jag skulle sen cykla jag till Belse. var där en stund och gosade med honom sen cykla jag till mammas jobb och käkade mat. Efter det åkte jag hem och har suttit ute hela dagen och bara softat. Ganska tråkigt att sitta själv men alla jobbar ju så jag måste ju sitta själv ;P men fick sällskap en stund av lisfis, hon la sig brevid mig på en dyna. sen gick hon in i skuggan.

Nu är jag grymt seg, blir alltid det av värmen. Men har ju varit ute hela dagen så det är väl kanske inte så konstigt. Vet inte vad jag ska hitta på nu, mamma och jag ska väl försöka och komma på vad vi ska äta, sen får jag se vad det blir :)

Tog lite bilder igår när vi var hos Murra :)












Goa djur är dom allt :) Så mysiga båda två! katten beter sig som en hund ;P haha. helt söt är hon! och tanten är alltid lika go och söt :)



Och så goa grannkatten idag såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0