Är på Öland :)

Erika tyckte jag skulle uppdatera bloggen nu när vi är på Öland.
Så jag får väl göra det då ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara..
Men vi har hittat på massa under dom här dagarna som vi har varit här.
Jag har provjobbat på pressbyrån.
Vi har varit till byxelkrok, där man ser blå jungfrun som bäst.
Till långe Erik.
Trollskogen.
Slottsruinen.
Fikat i Borgholm.
Gått i affärer i Borgholm.
Åkt till sandvik.
Åkt och kollat i södvik.
Åkt och kollat på moster och deras gamla stuga som dom hade innan de flyttade hit.
Kollat hur det ser ut i stora rör ch ätt glass.
Kollat hur Johanna och Kalle bor.
Kollat på en gammal borg.

Ja vi har gjort en hel del här :)
Och imorgon är det våran sista dag som vi kan hitta på något här, så vi får se vad det blir :)

Uppdaterar nog på fredag när jag är hemma!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0