Ledig idag :)

Nu ska vi se vart man ska börja.. hmm.. (tänker)

Tror inte jag har så himla mycket att skriva om, inget särskilt i alla fall.
Men oftast så brukar det flyta på ganska så bra här ändå fast jag inte har något viktigt att skriva. Tycker bara om att skriva av mig lite, det är skönt att göra det :)

Igår i alla fall så jobbade jag från 09.00 till 15.00. Det var jobbigt att gå upp 07.30 kan jag säga er. Jag brukar gå upp på en gång när klockan ringer men igår var jag så trött så jag låg kvar i tio minuter ungefär ;P Dude (katten) låg hos mig också, gosigt. Han har börjat göra det nu, vet inte varför. eller börjar och börjat, han har gjort det två gånger i rad, men ändå ;) han sover annars ute hela tiden, kommer in och äter bara. Men när jag gick upp igår morse så gick han också upp och ville ut.
På jobbet så var jag helt trött, gäspade hela dagen, så det var riktigt skönt att jag jobbade en kort dag då. Tog bussen upp till min moster när jag hade slutat, vi käkade direkt när jag kom dit, sen åkte jag och köpte godis och popcorn, blev lite väl mycket lösgodis (jag tar alltid för mycket) har så svårt med det där :P haha. Sen på kvällen i alla fall så tog vi det bara lugnt :)

Har sovit som en stock här inatt, hon har ju ingen sol mot hennes sovrum så det är så svalt och skönt där, så jag sover grymt skönt när jag är här! :) Så jag tänkte att jag skulle sova ut idag, men 09.30 så ringer det i mosters telefon, sen lite innan 10 så får hon ett sms. Så då hör jag att hon går upp så tänkte att jag kan lika gärna gå upp då med. Då var det Johanna som hade ringt henne och Telia som skickade smset, typiskt! :P gick inte att sova ut men men. Vi gjorde oss i alla fall klara sen åkte vi ner till Borgholm för moster skulle göra några ärenden, bl a tandläkaren. Så jag gick lite i affärer och tog kort nere vid hamnen, om kortena blir bra så lägger jag nog in dom imorgon kväll. Satt och kollade på folk gjorde vi också, det är alltid kul att göra :P haha. Gjorde inte så himla mycket mer faktiskt, götta oss i solen helt enkelt i borgholm. grymt mycket folk var det med!

Just ja, hade tydligen varit något rån i en affär lite längre bort från pressbyrån bara imorse. Måste nog läsa om vad det står imorgon, sånt är intressant. Det händer allt saker här lite då och då ;P

Imorgon jobbar jag kväll och även på torsdag. Sen på fredag jobbar jag morgon och då kommer Tina, Marie och Zafer :D snacka om att jag längtar! :D Men jag kommer vara trött då kan jag ju säga, men det struntar jag i, kul ska jag ha i alla fall ;D

Titta vad mycket text det blev fast jag inte hade något viktigt att skriva :P
Såhär blir det alltid! haha :)

Moster sitter och kollar på morden i midsommar som jag inte tycker är bra så därför satte jag mig här.
Får se om man får sova ut imorgon då ;)

Saknar er alla där hemma <3
Men snart är jag hemma :)
Det är snart bara en vecka kvar, wie :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0