Onsdag :)

Hallå där :)
Redan onsdag kväll, tycker det går fort den här veckan faktiskt. Fast jag inte har jobbat något förrän i måndags :S Men men.. gött för då närmar det sig ju helgen ;)
Igår gjorde jag inte så mycket. gick hem en stund och inte gjorde ett piss. Duschade och sådär, sen frågade Erika och Tina om jag skulle komma till Erika och kolla på idol och dricka te, men jag kunde inte bestämma mig.. var inte på något roligt humör just då så kände inte för någonting.
Men sen kom ju brorsan hem med Catte och en kompis. Sen efter ett tag så ringde det på dörren så stod två kompisar till honom. Då ångrade jag mig, skicka till Tina och sa att jag kommer. Blev ju fullt hus hemma så orkade inte vara kvar ;P är ju inte direkt van med det ;) haha. Men förstår ju brorsan absolut, är ju roligt för honom :)

När jag kom till Erika så sitter Tina och undersöker hur långt det är exakt från olika ställen. Tex från Tina och Erika så är det 209 meter och tar 3 minuter att gå ;P Så vi kollade lite till olika ställen men sen började ju idol ;P det blev mackor, te och popcorn, även desperate :) mysig kväll!

Idag gick tina och jag till kronhallen och handlade lite.
Kom hem och jag diskade, Tina lagade mat :P duktiga ;)
Käkade, sen kom jag på att jag var sugen på att baka en kladdkaka, så skickade ett sms till Erika och bjöd in henne hit på kladdkaka med grädde och te :) Självklart tacka inte Erika nej ;)
Blirren kom hit efter ett tag med, vi hade ju hunnit ätit upp och sådär då ;) men hon tog också en bit kladdkaka, dom sa att dom tyckte den var god, får hoppas på det så dom inte ljög för mig ;)
Dags för träning... för Erika och Tina alltså ;)
Jag har blivit feg igen =/ men jag följde med och kollade iaf :)
Men fick ju dissen att jag inte var med :P
Får se nästa gång om jag vågar..
Under träningen så bestämde jag, Tina och Erika att vi skulle ses hos Tina efter att dom hade duschat och käka macka och dricka te och kolla på efterlyst :) så det har vi gjort nu, Erika gick precis hem. En trevlig kväll idag med :) mysigt värre! ;)

Imorgon blir det Örebro :)
Får se om man hittar något ;)

Förresten, idag fick My sin lilla flicka, Felicia :D Ett stort grattis!! :D

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0