Tack alla!

Förresten, tänkte passa på att tacka alla mina underbara vänner som har stöttat mig under dom här månaderna som har varit så jobbiga för mig! Vad skulle jag göra utan er egentligen?
Vill även tacka Madde (min chef)  som även hon har stöttat mig!
Jag skulle nog aldrig ha klarat det utan er, ni fick mig att se det positiva hela tiden.
Jag hade jobbiga stunder lite då och då, men ni gjorde allt för att göra mig glad igen!
Så TACK verkligen! <3
Och nästa år kan bara bli bättre än det här!
Som Erika säger, så som det är på nyårsafton, så kommer det bli resten av året.. hm.. ja det kanske stämmer faktiskt? Så det här nyåret som kommer, ska vi ha så jäkla roligt!! för då blir hela nästa år toppen!! eller vad säger ni!?

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Jenny, söt!

Jag VET att det är så man har det på nyår, så blir resten av året. Det är Erikafakta!

Som det här nyår var uselt=det här året har inte varit så rockigt! Fakta!

Vi satsar på ett nytt nyår och ett nytt år!

2009-10-19 @ 16:03:39
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad go du är, tycker inte att jag gjort så värst mycket - bara delat med mig av det lilla sunda förnuft som jag har kvar, hi hi. Man ska vara rädd om varandra vet du, och speciellt de som man tycker om!Så enkelt är det. På onsdag blir det glassigt värre! Ses då, kramelikram gumman!

2009-10-19 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0