Soliga Tisdag :)

Nu är man hemkommen från en heldag på jobbet :)
Har varit helt okej med folk idag faktiskt, rullat på bra :)
Tyckte tiden gick fort också, så det är ju bra, ändå hade man inte så mycket att göra. Gick och plockade i hyllorna lite bara.

Blev lite chockad när solen sken upp idag.
Kollade på vädret igår på tvn, och då sa dom ju att det skulle bli dåligt nu i veckan :S
Så man kan inte riktigt lita på dom helt enkelt :P
Men jag klagar inte för det, för det är ju underbart ute när solen skiner så :)
När jag var på lunch så nöjt jag verkligen :)

Klockan bara flyger iväg känner jag..
Ikväll är det desperate med!
Älskar den serien!!
Sen blir det väl att lägga sig eller nåt, jobba imorgon med ju :)

Börjar bli lite småhungrig.
Ska nog ta mig en macka med ett glas oboy till! :P
Jag är helt galen i oboy, så grymt gott :P :D haha.

Hoppas ni har haft en bra Tisdag alla :)

Kramar till er!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0