Lagerrensning på OjOjOj!

Tänkte bara tipsa mina vänner och alla andra som läser min blogg att från och med idag och tom lördag den 16 maj har vi lagerrensning på OjOjOj!

Så jag har kopierat från Maddes blogg för att visa vad vi har att erbjuda :)

30% rabatt på alla
Gardiner både Panellängder och vanliga gardinlängder i 2-pack
Doftljus olika varianter
Myggljus
Krukor för både utomhus och inomhus
Smycken olika varianter
Duschdraperier
Badrumsmattor
System Expo Buxbombollar och krukor med belysning
Elbelysning
Prydnadskuddar

50% rabatt på alla
DVD filmer
Video filmer
Smycken utgående modeller från snurran

 Utöver alla dessa erbjudanden har vi sänkt mängder av varor i butiken.


Ett litet tips sådär tänkte jag ;)

välkomna in till OjOjOj!



// Jenny


Kommentarer
Postat av: walli

Smygreklam sådär ;)

2009-05-14 @ 13:14:25
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0