Denna regniga Måndag!

Usch vilket väder det har varit idag!
När klockan ringde imorse så ville man inte gå upp ur sängen för man hörde hur mycket det regnade utanför. Men har man inget val så har man inte, det var bara att gå upp.
Jag var dyng sur när jag kom till jobbet idag, men jag överlevde iaf ;) tur de :P
Efter jobbet så gick jag in till Helen och hämtade min klänning som jag ska ha på min kusins bröllop i sommar :)
Gick sen ner till jobbet igen och visade den för Madde och Ann-Louise.
Sen drog jag, Tina och hennes lillebror Marcus till Mc donalds och käkade.
Sen drog vi hem till Tina och gosade med hennes katt belse, och spelade lite spel på datorn.
Men sen skjutsade Tina hem mig och då gjorde jag inte så mycket.. pratade med mamma och duschade och sådär :)


Tänkte berätta om helgen :)
I fredags så blev det bara lugnt. Kollade på tv och sådär bara. Riktigt gött faktiskt.
I lördags så fyllde Paath 20 år!! Grattis Grattis :)
Så vi var bjudna på fest.
Jag hade ju svårt att bestämma mig om jag skulle festa eller inte, men till slut så blev det att jag festade iaf ;)
Vi fick bål, jättegod mat! och senare blev det tårta med!
Det blev lite sen alltihop, tårtan åt man efter 22 liksom :P så vid 22.30 så började ju festen eller vad man ska säga ;)
Men det var riktigt roligt faktiskt :D Jag hade kul, vilket jag inte har haft på länge när man har varit ute. Men då hade jag faktiskt det. Träffade folk som man inte festar med jämt och sådär, så det var roligt faktiskt.
När det var dags att åka till wickan så blev det ju att åka limousine! VIT och grejer ;) dyng snygg!
Men det var faktiskt inte så märkvärdigt ärligt talat.
Men nu har man ju testat iaf ;)
På wickan så var det typ bara vi som var på Paaths fest som var där! haha :P
Men det var roligt där iaf :D
Jag dansade hela kvällen!! haha :P det som jag gillar att göra ;)
Så jag trivdes ;) tror dom andra också hade kul :D
Så det var en lyckad kväll!
Tack alla som var med och gjorde kvällen lyckad :) <3

Den här helgen som kommer så blir det lugnt :)
Skönt de med!

Jag längtar till nästa helg!! :P

Ha en bra kväll :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0