Uppe med tuppen? :P



haha idag är jag faktiskt uppe med tuppen enligt mig :P
klockan 10 vaknade jag idag :P och gick upp vid halv elva.
Det är tidigt för att vara mig :D:D
Annars vid den här tiden brukar jag sova liksom,  så det är bra av mig :D
igår sov jag till 12.30 tex :P

Idag hade man tänkt att gå hem faktiskt, tro det eller ej ;)
Ska nog träffa Linnea en stund senare, hon ville prata med mig :)
Sen har jag smsat Murra och frågat om man får komma på en kopp kaffe men har inte fått något svar av henne än =/
Men jag brukar få komma så det tror jag nog att jag får nu med ;)
Men vill ha det bekräftat liksom :D

När jag är hemma sen så tänkte jag faktiskt gå igenom mina flytta hemifrån saker lite :)
Måste kolla upp vad jag har och sen skriva upp det så jag vet :P
Jag var ju dum som inte gjorde det på en gång liksom.

Ska boka tvättid åt Tina också sen :)
Så jag har allt lite att göra idag :)

Fick veta idag med att jag ska vara hundvakt i april med :)
Gött de :D

Snart ska man iväg på handboll också :D
Inte långt kvar nu :D
Kommer nog bli grymt kul :D
Det är jag, Tina, Erika och Jessica som ska åka till norrköping tillsammans :D
Vi ska härja gärnet ;)
Lennartsson Lennartsson Lennartsson ;)


Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, skoja inte att de kommer bli grymt kul nästa helg. Längtar som satan.. =)

2009-03-12 @ 13:25:41
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0