Mobil tjafs igen...

Min mobil är som den är... Men vet nog vad felet är iaf.
Ska berätta allt nu :)

Jag tycker inte direkt om att ringa till folk som jag inte känner..
Så jag gick in på Tele2 hemsida, och då såg jag att dom hade en live chatt.
Så det tyckte jag var jättebra, så jag började chatta med någon där och förklarade hur min mobil var.
Jag sa att jag trodde det var simkortet.. men hon sa att det är det inte. Utan hon hade pratat med teknikerna och dom hade sagt att det är någon störning i nätet, så dom hade hört om det här problemet som jag har med mobilen.
Så antagligen är det de.
Får hoppas det blir bättre snart, annars får jag väl lämna in den.
Än har det inte blivit bättre iaf.
Men får hoppas det är det här med nätet bara, så det inte är något annat.
Men nu vet ni om ni inte får något svar på sms hur det ligger till.
Så så ligger det till.

Ha en bra kväll :)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0