Trasig mobil!

Min mobil har ju bangat totalt!
Det är såhär.. på displayen så står det ju tele2comviq (som jag har). Men helt plötsligt så ändras det och då står det istället S comviq. Och när det kommer fram så kan jag inte ringa, jag kan inte ta emot samtal, jag kan inte smsa och jag kan inte ta emot sms. Så då får jag stänga av telefonen och sen sätta på den igen.. då står det som vanligt igen.. men det ändras efter en liten stund igen. Så jag får hålla på sådär.. och det orkar jag ju inte.
Så jag har fått tagit min gamla telefon nu.. Men hur bra är den på en skala då?? S den helt plötsligt stänger av sig lite då och då och när den vill. Så den gör ju som den vill den med.. blir galen! Kommer inte kunna ha någon mobil snart.

Och jag har letat nu som en dåre efter min garantilapp, men hittar den verkligen inte. Jag har letat överallt verkligen.. till och med inne hos grannen, men den finns inte där heller!
Men då tänkte jag att jag åker till Tina och letar där också.. men tror ni inte att jag har glömt nyckel där.. så har ju ingen nyckel in till henne! Så nu gav jag upp... får vänta tills ikväll när tina kommer hem från jobbet.
Så tills dess får jag ha min gamla telefon som det går att skicka sms och ringa ifrån men som stänger av sig när den känner för det!

Det är inte min dag idag känner jag! :(
Till råga på allt så har jag 3 munsår också... KUL när man ska på bröllop på lördag!!! :(
Men var till apoteket idag och köpte mig salva,så nu jävlar ska jag bli av med skiten till lördag!
Annars vet jag inte vad jag gör!!!

Åååhhh... är så arg och trött på allt just nu!
Blir nog att kolla på en film eller något snart så jag lugnar ner mig!

Förresten.. kan ni inte bara skriva vad ni tror..
Min mobil har mamma beställt från NetOnNet, tror ni jag kan lämna in mobilen på mobilect här i Karlskoga då?
Skriv vad ni tror :) skulle vara till stor hjälp.
Eller om jag måste åka in till örebro och lämna in den?
Hjälp mig!


// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0